300/100 TONNIA HYDRAULINEN SYVÄVETOPURISTINCRONOSSTECH
CHSP 300/100
300/100 TONNIA HYDRAULINEN SYVÄVETOPURISTIN
CRONOSSTECH
CHSP 300/100
Valmistusvuosi
2025
Kunto
Uusi
Sijainti
Turkki 

Näytä kuvat
Näytä kartta
Konetiedot
- Koneen kuvaus:
- 300/100 TONNIA HYDRAULINEN SYVÄVETOPURISTIN
- Valmistaja:
- CRONOSSTECH
- Malli:
- CHSP 300/100
- Valmistusvuosi:
- 2025
- Kunto:
- uusi
Hinta ja sijainti
- Sijainti:
- İkitelli OSB, S6B Blok NO:113, 34490 Başakşehir/İstanbul, TR
Soita
Koneiden myynti

Oletko jo laittanut käytetyn koneesi myyntiin?
Myy Machineseeker:n kautta ilman provisiota.
Lisätietoa koneiden myynnistä
Lisätietoa koneiden myynnistä
Tekniset tiedot
- Puristusvoima:
- 300 t
- Pöydän leveys:
- 1 200 mm
- Pöydän pituus:
- 1 500 mm
- Takaisinveto voima:
- 100 t
- Varusteet:
- turvavaloverho
Tarjouksen tiedot
- Listaustunnus:
- A18504711
- Päivitetty viimeksi:
- 13.02.2025
Kuvaus
KAKSOISVAIKUTTEINEN
VALMISTUSMAA TURKKI
TAKUUAIKA 24 KK
300/100 TON H-TYYPIN HYDRAULINEN SYVÄVETO-/PURISTINPRESSE
TEKNISET TIEDOT
TYYPPI: TERÄSRAKENNE, 8-LIUKUJALKAISTA H-RUNGON MALLINEN PURISTINRUNKO
RUNKO MATERIAALI: St52 – ERDEMIR
LIUKUJALKOJEN LAAKERIT: PRONSSI Zr14
KAPASITEETTI (OJA): 300 TONNIA
KAPASITEETTI (ALAMUOTTI): 100 TONNIA
LIIKKUVAN PÖYDÄN MITAT: 1200 x 1500 mm
VAKIOTYÖPÖYDÄN MITAT: 1200 x 1500 mm
RINNAKKAISUUSTOLERANSSI: 120 mikronia/m
PYSTYSUORAN TOLERANSSI: 60 mikronia/m
ISKUN PITUUS (OJA): 800 mm
ISKUN PITUUS (ALAMUOTTI): 300 mm
MIN. PÖYTÄVÄLI: 100 mm
MAX. PÖYTÄVÄLI: 900 mm
HITSAUSJÄNNITYKSEN POISTO: Värähtelyllä jännityksenpoisto
HITSAUS: TÜRK-AK-akkreditoidut WPQR ja WPS -hyväksyntä, EN ISO 15614-1/2017. (Hitsaukset valvoo EN ISO 14731 -standardin mukaisesti sertifioitu "hitsaustyön koordinaatiinsuunnittelija")
MAKSIMI KÄYTTÖPAINE: 250 Bar
KOKONAISMOOTTORITEHO: 37 kW– IE3
PÄÄPUMPPU: 45 cm³ – REXROTH tai PARKER
LIIKKUVAN PÖYDÄN NOPEA ALASLASKUNOPEUS: 150 mm/s
LIIKKUVAN PÖYDÄN SYVÄVETONOPEUS: 12 mm/s
LIIKKUVAN PÖYDÄN PALAUTUSNOPEUS: 170 mm/s
Fsdpovy Daiefx Abxsgh
ALAMUOTTI LIIKENENOPEUS: 30 mm/s
PÄÄSYLINTERIN SISÄHALKAISIJA: Ø 390 mm – Ck45
ALAMUOTTISYLINTERIN SISÄHALKAISIJA: Ø 230 mm – Ck45
APU KIIHDYTIN SYLINTERIT: 2 kpl
PURISTIMEN KORKEUS (noin): 4400 mm
PURISTIMEN LEVEYS (noin): 3250 mm
PURISTIMEN SYVYYS (noin): 2200 mm
ALAPÖYDÄN KORKEUS LATTIASTA: 1350 mm
ESITÄYTTÖVENTTIILI: NG 150
HYDRAULIIKKAYKSIKKÖ: REXROTH tai PARKER
JÄÄHDYTYSJÄRJESTELMÄ: EMMEGI – CIESSE – PARKER
OFF-LINE SUODATUS: REXROTH tai PARKER
YKSIKÖN MOOTTORILUOKKA: IE3
NESTETASOILMAISIN: REXROTH tai PARKER
ILMASUODATIN: REXROTH tai PARKER – 10 MIKRONIA
PALAUTUSSUODATIN: REXROTH tai PARKER – 25 MIKRONIA
ÖLJY- JA LÄMPÖTILAOSOITIN: REXROTH tai PARKER
KÄYTETYT VENTTIILIT: REXROTH tai PARKER
SUODATUSLIKAHÄLYTYS: ELEKTRONINEN
VOITELUJÄRJESTELMÄ: AUTOMAATTINEN (SÄÄDETTÄVISSÄ NÄYTÖLTÄ)
OJAN ISKUN SÄÄTÖ: SÄÄDETTÄVISSÄ NÄYTÖLTÄ
ALAMUOTIN ISKUN SÄÄTÖ: SÄÄDETTÄVISSÄ NÄYTÖLTÄ
OJAN KAPASITEETIN (PAINEN) SÄÄTÖ: SÄÄDETTÄVISSÄ NÄYTÖLTÄ
ALAMUOTTI KAPASITEETIN (PAINEN) SÄÄTÖ: SÄÄDETTÄVISSÄ NÄYTÖLTÄ
JÄRJESTELMÄN VIRHETOIMINNOT: NÄKYVISSÄ NÄYTÖLLÄ
PURISTIMEN TILA: NÄKYVISSÄ NÄYTÖLLÄ
TYÖKALUMUISTI: SÄÄDETTÄVISSÄ NÄYTÖLTÄ
HYDRAULIIKKAYKSIKÖN ÖLJYN LÄMPÖTILA: NÄKYVISSÄ NÄYTÖLLÄ
LINEAARINEN ETÄISYYSMITTARI: NOVATECHNIK tai TURCK
PLC-JÄRJESTELMÄ: DELTA
KOSKETUSOHJAUSPANEELI: DELTA 7 ‘’
KYTKIN- JA OHJAINKOMPONENTIT: SIEMENS – SCHNEIDER
PAINO (noin): 21 TONNIA
Mainos käännettiin automaattisesti ja käännösvirheet ovat mahdollisia.
VALMISTUSMAA TURKKI
TAKUUAIKA 24 KK
300/100 TON H-TYYPIN HYDRAULINEN SYVÄVETO-/PURISTINPRESSE
TEKNISET TIEDOT
TYYPPI: TERÄSRAKENNE, 8-LIUKUJALKAISTA H-RUNGON MALLINEN PURISTINRUNKO
RUNKO MATERIAALI: St52 – ERDEMIR
LIUKUJALKOJEN LAAKERIT: PRONSSI Zr14
KAPASITEETTI (OJA): 300 TONNIA
KAPASITEETTI (ALAMUOTTI): 100 TONNIA
LIIKKUVAN PÖYDÄN MITAT: 1200 x 1500 mm
VAKIOTYÖPÖYDÄN MITAT: 1200 x 1500 mm
RINNAKKAISUUSTOLERANSSI: 120 mikronia/m
PYSTYSUORAN TOLERANSSI: 60 mikronia/m
ISKUN PITUUS (OJA): 800 mm
ISKUN PITUUS (ALAMUOTTI): 300 mm
MIN. PÖYTÄVÄLI: 100 mm
MAX. PÖYTÄVÄLI: 900 mm
HITSAUSJÄNNITYKSEN POISTO: Värähtelyllä jännityksenpoisto
HITSAUS: TÜRK-AK-akkreditoidut WPQR ja WPS -hyväksyntä, EN ISO 15614-1/2017. (Hitsaukset valvoo EN ISO 14731 -standardin mukaisesti sertifioitu "hitsaustyön koordinaatiinsuunnittelija")
MAKSIMI KÄYTTÖPAINE: 250 Bar
KOKONAISMOOTTORITEHO: 37 kW– IE3
PÄÄPUMPPU: 45 cm³ – REXROTH tai PARKER
LIIKKUVAN PÖYDÄN NOPEA ALASLASKUNOPEUS: 150 mm/s
LIIKKUVAN PÖYDÄN SYVÄVETONOPEUS: 12 mm/s
LIIKKUVAN PÖYDÄN PALAUTUSNOPEUS: 170 mm/s
Fsdpovy Daiefx Abxsgh
ALAMUOTTI LIIKENENOPEUS: 30 mm/s
PÄÄSYLINTERIN SISÄHALKAISIJA: Ø 390 mm – Ck45
ALAMUOTTISYLINTERIN SISÄHALKAISIJA: Ø 230 mm – Ck45
APU KIIHDYTIN SYLINTERIT: 2 kpl
PURISTIMEN KORKEUS (noin): 4400 mm
PURISTIMEN LEVEYS (noin): 3250 mm
PURISTIMEN SYVYYS (noin): 2200 mm
ALAPÖYDÄN KORKEUS LATTIASTA: 1350 mm
ESITÄYTTÖVENTTIILI: NG 150
HYDRAULIIKKAYKSIKKÖ: REXROTH tai PARKER
JÄÄHDYTYSJÄRJESTELMÄ: EMMEGI – CIESSE – PARKER
OFF-LINE SUODATUS: REXROTH tai PARKER
YKSIKÖN MOOTTORILUOKKA: IE3
NESTETASOILMAISIN: REXROTH tai PARKER
ILMASUODATIN: REXROTH tai PARKER – 10 MIKRONIA
PALAUTUSSUODATIN: REXROTH tai PARKER – 25 MIKRONIA
ÖLJY- JA LÄMPÖTILAOSOITIN: REXROTH tai PARKER
KÄYTETYT VENTTIILIT: REXROTH tai PARKER
SUODATUSLIKAHÄLYTYS: ELEKTRONINEN
VOITELUJÄRJESTELMÄ: AUTOMAATTINEN (SÄÄDETTÄVISSÄ NÄYTÖLTÄ)
OJAN ISKUN SÄÄTÖ: SÄÄDETTÄVISSÄ NÄYTÖLTÄ
ALAMUOTIN ISKUN SÄÄTÖ: SÄÄDETTÄVISSÄ NÄYTÖLTÄ
OJAN KAPASITEETIN (PAINEN) SÄÄTÖ: SÄÄDETTÄVISSÄ NÄYTÖLTÄ
ALAMUOTTI KAPASITEETIN (PAINEN) SÄÄTÖ: SÄÄDETTÄVISSÄ NÄYTÖLTÄ
JÄRJESTELMÄN VIRHETOIMINNOT: NÄKYVISSÄ NÄYTÖLLÄ
PURISTIMEN TILA: NÄKYVISSÄ NÄYTÖLLÄ
TYÖKALUMUISTI: SÄÄDETTÄVISSÄ NÄYTÖLTÄ
HYDRAULIIKKAYKSIKÖN ÖLJYN LÄMPÖTILA: NÄKYVISSÄ NÄYTÖLLÄ
LINEAARINEN ETÄISYYSMITTARI: NOVATECHNIK tai TURCK
PLC-JÄRJESTELMÄ: DELTA
KOSKETUSOHJAUSPANEELI: DELTA 7 ‘’
KYTKIN- JA OHJAINKOMPONENTIT: SIEMENS – SCHNEIDER
PAINO (noin): 21 TONNIA
Mainos käännettiin automaattisesti ja käännösvirheet ovat mahdollisia.
Toimittaja
Huomautus: Rekisteröidy ilmaiseksi tai kirjaudu sisään, saadaksesi kaikki tiedot.
Rekisteröity alkaen:: 2024
Lähetä pyyntö
Puhelin & Faksi
+90 212 5... ilmoitukset
Ilmoituksesi on poistettu onnistuneesti
Tapahtui virhe