CNC-sorviFAT BMWF-MACH
TURMN630x2000
CNC-sorvi
FAT BMWF-MACH
TURMN630x2000
EXW Aloitushinta ei sisällä ALV
96 000 €
Valmistusvuosi
2025
Kunto
Uusi
Sijainti
Wrocław 

Näytä kuvat
Näytä kartta
Konetiedot
- Koneen kuvaus:
- CNC-sorvi
- Valmistaja:
- FAT BMWF-MACH
- Malli:
- TURMN630x2000
- Sarjanumero:
- BMWF241003
- Valmistusvuosi:
- 2025
- Kunto:
- uusi
- Käyttötunnit:
- 100 h
Hinta ja sijainti
EXW Aloitushinta ei sisällä ALV
96 000 €
- Sijainti:
- Stargardzka 3, 54-156 Wrocław, PL
- vuokraus:
- on mahdollista
Soita
Koneiden myynti

Löysitkö uuden koneen? Nyt tee vanhasta rahaa.
Saavuta paras hinta Machineseeker:n kautta.
Lisätietoa koneiden myynnistä
Lisätietoa koneiden myynnistä
Tarjouksen tiedot
- Listaustunnus:
- A18767156
- Viitenumero:
- 241003
- Päivitetty viimeksi:
- 29.09.2025
Kuvaus
Meillä on ilo esitellä poikkeuksellisen tarjouksen CNC-sorvista. Tarjolla oleva sorvi on malli FAT TUR 630MN x 2000, valmistusvuodelta 2001, joka on läpikäynyt perusteellisen kunnostuksen vuonna 2024. Sorvi on varustettu uudella SIEMENS 828D -ohjausjärjestelmällä. Käyttäjäystävällinen ohjelmointiympäristö yhdistettynä prosessien simulointimahdollisuuksiin ja sisäänrakennettuun dokumentaatioon mahdollistaa uuden osan käyttöönoton tuotantoon huomattavasti aiempaa nopeammin. Näin tarjoamme työstökoneen, jossa on kaikki nykyaikaisen CNC-koneen ominaisuudet houkuttelevaan hintaan.
Tarjoamme samalla kattavan asiakastuen, mukaan lukien koneen käyttöönotto ja käyttöönvalmennus, takuu- ja jälkitakuuhuolto, ohjelmointi- ja käyttökoulutukset sekä tukea teknologian sekä osatuotannon integrointiin.
TUR MN -sorvin tärkeimmät ominaisuudet:
• Eurooppalainen standardi – sorvi on valmistettu korkealaatuisista komponenteista.
• Jäykkä ja leveä peti – takaa korkean jäykkyyden ja erinomaisen pinnanlaadun.
• Karkaistut ja hiotut osat – peti ja hammaspyörät ovat karkaistuja ja hiottuja kestävyyden varmistamiseksi.
• Tarkat kuularuuvit – takaavat korkean työstötarkkuuden.
• Karapää – kaksivaiheinen, jopa 2500 rpm, korkea vääntömomentti tarkkaan ja raskaaseen työstöön.
• Ohjausjärjestelmä – uusi Siemens 828D -ohjain.
• Suljettu työtila – parantaa käyttäjän turvallisuutta ja mukavuutta.
Koneen toimintatilat:
• Käsikäyttötila (JOG) – käytetään pääasiassa koneen asetuksiin, työkalujen mittaukseen, kappaleen valmisteluun ja prosessin suunnitteluun sekä yksinkertaisiin sorvausoperaatioihin.
• Puoliautomaattinen tila (MDI) – mahdollistaa G-koodi komentojen suorittamisen komentoriviltä.
• Automaattinen tila (Auto) – täysin automatisoitu toiminta G-koodin perusteella hyödyntäen työstösyklejä tai kontuuripiirroksia määriteltyjä osa- ja työstöparametreja varten.
Operaattorin käyttöliittymän keskeiset ominaisuudet:
• Käyttäjäystävällinen ja intuitiivinen ohjausjärjestelmä integroidulla dokumentaatiolla.
• Tiedostojen tallennus ja haku USB-portin kautta.
• Graafinen työstön simulointi ennen sorvausprosessia sekä sen aikana.
• Kontuurisorvaus – mahdollisuus piirtää työstettävän kappaleen muodot ohjauspaneelissa perusgeometrisillä elementeillä (suorat, käyrät, kaaret) sekä laskea määrittelemättömiä askelia.
• Työstö syklien, kontuurien ja/tai G-koodin avulla samassa ohjelmassa, mahdollisuus aliohjelmien luontiin.
• Ohjelmien suoritus ISO/DIN -koodausstandardien mukaisesti.
Kunnostuksen laajuus:
• Petin hionta.
• Liukupintojen ja kelkan kunnostus (uudet liukupinnoitteet).
• Geometrian säätö (kaavinta).
• Kaikkien laakereiden vaihto (karapää, X- ja Z-akselit, vastatuki).
• X- ja Z-akselien kuularuuvien vaihto.
• Koko voitelujärjestelmän vaihto.
• Vetohihnojen vaihto.
• Uusien Siemens -akselimoottorien asennus X- ja Z-akselille.
• Uuden Siemens 828D -ohjausyksikön asennus.
• Kaapeloinnin täydellinen uusiminen, mukaan lukien ohjauskaapin komponentit.
Crsdpfx Acjv R Dlyo Hsh
• Vastatuen tarkastus.
• Koneen uudelleenmaalaus.
• Kuluneiden mekaanisten komponenttien vaihto (karapään hammaspyörät).
Mainos käännettiin automaattisesti ja käännösvirheet ovat mahdollisia.
Tarjoamme samalla kattavan asiakastuen, mukaan lukien koneen käyttöönotto ja käyttöönvalmennus, takuu- ja jälkitakuuhuolto, ohjelmointi- ja käyttökoulutukset sekä tukea teknologian sekä osatuotannon integrointiin.
TUR MN -sorvin tärkeimmät ominaisuudet:
• Eurooppalainen standardi – sorvi on valmistettu korkealaatuisista komponenteista.
• Jäykkä ja leveä peti – takaa korkean jäykkyyden ja erinomaisen pinnanlaadun.
• Karkaistut ja hiotut osat – peti ja hammaspyörät ovat karkaistuja ja hiottuja kestävyyden varmistamiseksi.
• Tarkat kuularuuvit – takaavat korkean työstötarkkuuden.
• Karapää – kaksivaiheinen, jopa 2500 rpm, korkea vääntömomentti tarkkaan ja raskaaseen työstöön.
• Ohjausjärjestelmä – uusi Siemens 828D -ohjain.
• Suljettu työtila – parantaa käyttäjän turvallisuutta ja mukavuutta.
Koneen toimintatilat:
• Käsikäyttötila (JOG) – käytetään pääasiassa koneen asetuksiin, työkalujen mittaukseen, kappaleen valmisteluun ja prosessin suunnitteluun sekä yksinkertaisiin sorvausoperaatioihin.
• Puoliautomaattinen tila (MDI) – mahdollistaa G-koodi komentojen suorittamisen komentoriviltä.
• Automaattinen tila (Auto) – täysin automatisoitu toiminta G-koodin perusteella hyödyntäen työstösyklejä tai kontuuripiirroksia määriteltyjä osa- ja työstöparametreja varten.
Operaattorin käyttöliittymän keskeiset ominaisuudet:
• Käyttäjäystävällinen ja intuitiivinen ohjausjärjestelmä integroidulla dokumentaatiolla.
• Tiedostojen tallennus ja haku USB-portin kautta.
• Graafinen työstön simulointi ennen sorvausprosessia sekä sen aikana.
• Kontuurisorvaus – mahdollisuus piirtää työstettävän kappaleen muodot ohjauspaneelissa perusgeometrisillä elementeillä (suorat, käyrät, kaaret) sekä laskea määrittelemättömiä askelia.
• Työstö syklien, kontuurien ja/tai G-koodin avulla samassa ohjelmassa, mahdollisuus aliohjelmien luontiin.
• Ohjelmien suoritus ISO/DIN -koodausstandardien mukaisesti.
Kunnostuksen laajuus:
• Petin hionta.
• Liukupintojen ja kelkan kunnostus (uudet liukupinnoitteet).
• Geometrian säätö (kaavinta).
• Kaikkien laakereiden vaihto (karapää, X- ja Z-akselit, vastatuki).
• X- ja Z-akselien kuularuuvien vaihto.
• Koko voitelujärjestelmän vaihto.
• Vetohihnojen vaihto.
• Uusien Siemens -akselimoottorien asennus X- ja Z-akselille.
• Uuden Siemens 828D -ohjausyksikön asennus.
• Kaapeloinnin täydellinen uusiminen, mukaan lukien ohjauskaapin komponentit.
Crsdpfx Acjv R Dlyo Hsh
• Vastatuen tarkastus.
• Koneen uudelleenmaalaus.
• Kuluneiden mekaanisten komponenttien vaihto (karapään hammaspyörät).
Mainos käännettiin automaattisesti ja käännösvirheet ovat mahdollisia.
Toimittaja
Huomautus: Rekisteröidy ilmaiseksi tai kirjaudu sisään, saadaksesi kaikki tiedot.
Rekisteröity alkaen:: 2025
Lähetä pyyntö
Puhelin & Faksi
+48 696 4... ilmoitukset
Ilmoituksesi on poistettu onnistuneesti
Tapahtui virhe