Jäätyvä tunneliSKT
IQF FloFreezer
Jäätyvä tunneli
SKT
IQF FloFreezer
Valmistusvuosi
1997
Kunto
Käytetty
Sijainti
Hillegom 

Näytä kuvat
Näytä kartta
Konetiedot
- Koneen kuvaus:
- Jäätyvä tunneli
- Valmistaja:
- SKT
- Malli:
- IQF FloFreezer
- Valmistusvuosi:
- 1997
- Kunto:
- hyvä (käytetty)
- toiminnallisuus:
- täysin toimintakuntoinen
Hinta ja sijainti
- Sijainti:
- 3e Loosterweg 40, 2182 CV Hillegom, NL
Soita
Tarjouksen tiedot
- Listaustunnus:
- A18453236
- Viitenumero:
- 17646
- Päivitetty viimeksi:
- 06.02.2025
Kuvaus
Käytetty SKT IQF FloFreezer ammoniakilla (NH3). Tunnelipakastimen kuljetinhihna koostuu kolmesta osasta:
Ensimmäinen osa: Syöttöhihna (2 800 mm) – tällä osalla tuotteet syötetään hihnalle ja siitä edelleen tunnelipakastimeen.
Toinen osa: Porrashihna (6 300 mm)
Kolmas osa: Pakastehihna (12 500 mm)
Koko kuljetinhihnan pituus on 21,6 metriä, josta käytännöllinen hihnapituus on 18,8 metriä ja syöttöhihna 2,8 metriä. Pakastin on varustettu kymmenellä keskipakotuulettimella, joita käyttää sähkömoottori, jonka teho on 37–15 kW. Nämä tuulettimet puhaltavat ilman alhaalta kuljettimen läpi, mikä tekee pakastimesta erittäin tehokkaan ja varmistaa, että tuote ei jäädy hihnalle kiinni.
Jotta tunnelipakastin pysyy tehokkaana ja kapasiteetti ennallaan, siinä on automaattinen sulatusjärjestelmä. Sulatusjärjestelmään kuuluu kaksi pakastusovea: yksi höyrystimen (kennon) ilman sisääntulossa ja toinen ilman ulostulossa.
Pakastusprosessin aikana ovet liukuvat höyrystimen eteen, jolloin kylmä ilma ei pääse läpi. Tällöin kuuma kaasu avautuu (automaattisesti) ja kaikki sulanut lumi/vesi poistuu viemärijärjestelmän kautta tunnelin ulkopuolelle. Sulatusajan säätö tapahtuu PLC-ohjaimen kautta.
Ohjauskaappi on SKT FloFreezerin keskus, jossa sijaitsevat pääohjausjärjestelmät mukaan lukien PLC, joka takaa koneen eri komponenttien saumattoman toiminnan. Kaapista löytyy myös ohjausliitännät tuulettimille, kuljetinjärjestelmälle ja muille keskeisille toiminnoille.
Suorituskyvyn ja energiatehokkuuden optimoimiseksi jokaiselle tuulettimelle tai tuuletinparille on oma taajuusmuuttajansa, jotka mahdollistavat tarkan nopeudensäädön. Koneessa on korkealaatuiset Mitsubishi-taajuusmuuttajat:
• A800 & F700 – 37 kW
• A500 (erilaiset mallit) – 22–30 kW
• A500 (tuplakokoonpano) – 4x 15 kW – 2x 18,5 kW
Tunnelipakastimen kapasiteetit:
Tuote: Mustikka
Kapasiteetti: 8 000 kg/h
Syöttölämpötila: +10°C
Poistolämpötila: -18°C
Höyrystimen lämpötila: -40°C
Tuote: Herne
Fedpfxevxf Dyo Abxjpn
Kapasiteetti: 10 000 kg/h
Syöttölämpötila: +10°C
Poistolämpötila: -18°C
Höyrystimen lämpötila: -40°C
Tuote: Kukkakaali tai porkkana
Kapasiteetti: 6 300 kg/h
Syöttölämpötila: +10°C
Poistolämpötila: -18°C
Höyrystimen lämpötila: -40°C
Tunnelipakastin on edelleen asennettuna tehtaalle, jossa sitä on käytetty pinaatin pakastamiseen. Laitteeseen on mahdollista tutustua paikan päällä.
Mainos käännettiin automaattisesti ja käännösvirheet ovat mahdollisia.
Ensimmäinen osa: Syöttöhihna (2 800 mm) – tällä osalla tuotteet syötetään hihnalle ja siitä edelleen tunnelipakastimeen.
Toinen osa: Porrashihna (6 300 mm)
Kolmas osa: Pakastehihna (12 500 mm)
Koko kuljetinhihnan pituus on 21,6 metriä, josta käytännöllinen hihnapituus on 18,8 metriä ja syöttöhihna 2,8 metriä. Pakastin on varustettu kymmenellä keskipakotuulettimella, joita käyttää sähkömoottori, jonka teho on 37–15 kW. Nämä tuulettimet puhaltavat ilman alhaalta kuljettimen läpi, mikä tekee pakastimesta erittäin tehokkaan ja varmistaa, että tuote ei jäädy hihnalle kiinni.
Jotta tunnelipakastin pysyy tehokkaana ja kapasiteetti ennallaan, siinä on automaattinen sulatusjärjestelmä. Sulatusjärjestelmään kuuluu kaksi pakastusovea: yksi höyrystimen (kennon) ilman sisääntulossa ja toinen ilman ulostulossa.
Pakastusprosessin aikana ovet liukuvat höyrystimen eteen, jolloin kylmä ilma ei pääse läpi. Tällöin kuuma kaasu avautuu (automaattisesti) ja kaikki sulanut lumi/vesi poistuu viemärijärjestelmän kautta tunnelin ulkopuolelle. Sulatusajan säätö tapahtuu PLC-ohjaimen kautta.
Ohjauskaappi on SKT FloFreezerin keskus, jossa sijaitsevat pääohjausjärjestelmät mukaan lukien PLC, joka takaa koneen eri komponenttien saumattoman toiminnan. Kaapista löytyy myös ohjausliitännät tuulettimille, kuljetinjärjestelmälle ja muille keskeisille toiminnoille.
Suorituskyvyn ja energiatehokkuuden optimoimiseksi jokaiselle tuulettimelle tai tuuletinparille on oma taajuusmuuttajansa, jotka mahdollistavat tarkan nopeudensäädön. Koneessa on korkealaatuiset Mitsubishi-taajuusmuuttajat:
• A800 & F700 – 37 kW
• A500 (erilaiset mallit) – 22–30 kW
• A500 (tuplakokoonpano) – 4x 15 kW – 2x 18,5 kW
Tunnelipakastimen kapasiteetit:
Tuote: Mustikka
Kapasiteetti: 8 000 kg/h
Syöttölämpötila: +10°C
Poistolämpötila: -18°C
Höyrystimen lämpötila: -40°C
Tuote: Herne
Fedpfxevxf Dyo Abxjpn
Kapasiteetti: 10 000 kg/h
Syöttölämpötila: +10°C
Poistolämpötila: -18°C
Höyrystimen lämpötila: -40°C
Tuote: Kukkakaali tai porkkana
Kapasiteetti: 6 300 kg/h
Syöttölämpötila: +10°C
Poistolämpötila: -18°C
Höyrystimen lämpötila: -40°C
Tunnelipakastin on edelleen asennettuna tehtaalle, jossa sitä on käytetty pinaatin pakastamiseen. Laitteeseen on mahdollista tutustua paikan päällä.
Mainos käännettiin automaattisesti ja käännösvirheet ovat mahdollisia.
Toimittaja
Huomautus: Rekisteröidy ilmaiseksi tai kirjaudu sisään, saadaksesi kaikki tiedot.
Rekisteröity alkaen:: 2012
Lähetä pyyntö
Puhelin & Faksi
+31 23 21... ilmoitukset
Ilmoituksesi on poistettu onnistuneesti
Tapahtui virhe