TAMEINSA SPIRAL IQF -pakastustunnelitameinsa
TAMEINSA SPIRAL IQF -pakastustunneli
tameinsa
Kunto
Käytetty
Sijainti
Lorquí 

Näytä kuvat
Näytä kartta
Konetiedot
- Koneen kuvaus:
- TAMEINSA SPIRAL IQF -pakastustunneli
- Valmistaja:
- tameinsa
- Kunto:
- erittäin hyvä (käytetty)
- toiminnallisuus:
- täysin toimintakuntoinen
Hinta ja sijainti
- Sijainti:
- Polígono Industrial de Lorquí Parcela 129, 30564 Lorquí, ES
Soita
Tarjouksen tiedot
- Listaustunnus:
- A19256326
- Viitenumero:
- 0000000195798
- Päivitetty viimeksi:
- 29.05.2025
Kuvaus
TYÖMITAT:
Hyödyllinen hihnan leveys: 55 cm
Spiraalien määrä: 18
Spiraalin halkaisija: n. 4,20 m
Tuotteen sisäänmenokorkeus: 1,20 m
Tuotteen ulostulokorkeus: 3,70 m
Tekninen kuvaus:
RUMPU: Rumpu on osa, joka vastaa hihnan liikkeen välittämisestä. Se on valmistettu ruostumattomasta teräksestä hitsatuista profiileista, jotka on liitetty pohjarenkaaseen muodostaen häkkimäisen rakenteen.
PÄÄRAKENNE: On tunnelin osa, joka kannattelee kuljetinhihnaa (aputukirakenteen kautta) ja rumpua (laakereiden kautta). Valmistettu taivutetuista ja hitsatuista ruostumattoman teräksen levyprofiileista.
APURAKENNE: Tukee hihnan liikettä. Metallien välisen kosketuksen estämiseksi rakenne on päällystetty erityisellä suurtiheyksisellä polyeteeniprofiililla.
RUMMUN TUET: Alaosan tuilla on kaksi päätehtävää: rummun keskittäminen ja sen painon kantaminen. Yläosassa on lisätukia, joiden tehtävänä on ainoastaan rummun keskittäminen.
HÖYRYSTIN: Rummun alaosaan sijoitettu pyöreä höyrystin säästää merkittävästi tilaa ja mahdollistaa vaakasuuntaisen ilman kierron ilman kuolleita kulmia.
PUHALTIMET: Puhaltimet on sijoitettu sekä ylhäälle että alas, ja ne puhaltavat kohti höyrystimen sisäosaa, jotta ilma kulkee höyrystimen läpi kohti tuotetta. Puhaltimet mitoitetaan siten, että ilman nopeus on sekä höyrystimen että tuotteen läpi riittävä.
VETO: Koostuu sopivantehoisesta sähkömoottori-vaihdemoottorista, jonka välityssuhde on etukäteen laskettu, jotta rummun ja siten hihnan nopeus on sopiva.
NOPEUDEN SÄÄTÖLAITE: Nopeudensäätö tehdään taajuusmuuttajalla, joka säätelee moottorin syöttötaajuutta (20 Hz – 60 Hz välillä) ja siten moottorin sekä vaihdemoottorin ulostulon nopeutta. Näin saadaan kuhunkin tuotantoon sopiva viipymäaika.
Fgjdpfxswnzahe Abxsh
OHJAUSKESKUS JA OHJAUSTAULU: Ohjauskeskus sisältää tunnelin sähköiset ja ohjauskomponentit. Etupaneelissa ovat yleisohjauspainikkeet ja toiminnan synoptinen kaavio, johon on merkitty turva- ja hälytysvalot. Sisällä ovat ohjauskomponentit, taajuusmuuttaja potentiometrillä, elektroniset puhaltimen käynnistimet sekä muut suojauslaitteet.
Mainos käännettiin automaattisesti ja käännösvirheet ovat mahdollisia.
Hyödyllinen hihnan leveys: 55 cm
Spiraalien määrä: 18
Spiraalin halkaisija: n. 4,20 m
Tuotteen sisäänmenokorkeus: 1,20 m
Tuotteen ulostulokorkeus: 3,70 m
Tekninen kuvaus:
RUMPU: Rumpu on osa, joka vastaa hihnan liikkeen välittämisestä. Se on valmistettu ruostumattomasta teräksestä hitsatuista profiileista, jotka on liitetty pohjarenkaaseen muodostaen häkkimäisen rakenteen.
PÄÄRAKENNE: On tunnelin osa, joka kannattelee kuljetinhihnaa (aputukirakenteen kautta) ja rumpua (laakereiden kautta). Valmistettu taivutetuista ja hitsatuista ruostumattoman teräksen levyprofiileista.
APURAKENNE: Tukee hihnan liikettä. Metallien välisen kosketuksen estämiseksi rakenne on päällystetty erityisellä suurtiheyksisellä polyeteeniprofiililla.
RUMMUN TUET: Alaosan tuilla on kaksi päätehtävää: rummun keskittäminen ja sen painon kantaminen. Yläosassa on lisätukia, joiden tehtävänä on ainoastaan rummun keskittäminen.
HÖYRYSTIN: Rummun alaosaan sijoitettu pyöreä höyrystin säästää merkittävästi tilaa ja mahdollistaa vaakasuuntaisen ilman kierron ilman kuolleita kulmia.
PUHALTIMET: Puhaltimet on sijoitettu sekä ylhäälle että alas, ja ne puhaltavat kohti höyrystimen sisäosaa, jotta ilma kulkee höyrystimen läpi kohti tuotetta. Puhaltimet mitoitetaan siten, että ilman nopeus on sekä höyrystimen että tuotteen läpi riittävä.
VETO: Koostuu sopivantehoisesta sähkömoottori-vaihdemoottorista, jonka välityssuhde on etukäteen laskettu, jotta rummun ja siten hihnan nopeus on sopiva.
NOPEUDEN SÄÄTÖLAITE: Nopeudensäätö tehdään taajuusmuuttajalla, joka säätelee moottorin syöttötaajuutta (20 Hz – 60 Hz välillä) ja siten moottorin sekä vaihdemoottorin ulostulon nopeutta. Näin saadaan kuhunkin tuotantoon sopiva viipymäaika.
Fgjdpfxswnzahe Abxsh
OHJAUSKESKUS JA OHJAUSTAULU: Ohjauskeskus sisältää tunnelin sähköiset ja ohjauskomponentit. Etupaneelissa ovat yleisohjauspainikkeet ja toiminnan synoptinen kaavio, johon on merkitty turva- ja hälytysvalot. Sisällä ovat ohjauskomponentit, taajuusmuuttaja potentiometrillä, elektroniset puhaltimen käynnistimet sekä muut suojauslaitteet.
Mainos käännettiin automaattisesti ja käännösvirheet ovat mahdollisia.
Asiakirjat
Toimittaja
Huomautus: Rekisteröidy ilmaiseksi tai kirjaudu sisään, saadaksesi kaikki tiedot.
Rekisteröity alkaen:: 2024
Lähetä pyyntö
Puhelin & Faksi
+34 968 6... ilmoitukset
Ilmoituksesi on poistettu onnistuneesti
Tapahtui virhe