MaalaamoPony Luxury Coating
Pony L11000 (11x5x5)
Maalaamo
Pony Luxury Coating
Pony L11000 (11x5x5)
Valmistusvuosi
2025
Kunto
Uusi
Sijainti
Würzburg 

Näytä kuvat
Näytä kartta
Konetiedot
- Koneen kuvaus:
- Maalaamo
- Valmistaja:
- Pony Luxury Coating
- Malli:
- Pony L11000 (11x5x5)
- Valmistusvuosi:
- 2025
- Kunto:
- uusi
- toiminnallisuus:
- täysin toimintakuntoinen
Hinta ja sijainti
- Sijainti:
- Schulstr 3, 97084 Würzburg, DE
Soita
Tekniset tiedot
- Kokonaiskorkeus:
- 5 600 mm
- Kokonaispituus:
- 11 200 mm
- Kokonaisleveys:
- 5 100 mm
- Tulovirran tyyppi:
- kolmivaiheinen
- Takuuajan kesto:
- 24 kuukaudet
- Sisäkorkeus:
- 4 970 mm
- Sisäpituus:
- 11 000 mm
- Lämpötila:
- 80 °C
- Sisäleveys:
- 5 000 mm
- Ilmantarve:
- 52 000 m³/h
- Tulojännite:
- 380 V
- Lämpöteho:
- 250 kW (339,91 hv)
- Teho:
- 45 kW (61,18 hv)
- Polttoaine:
- nestekaasupetroleum (LPG)
- Energiankulutus:
- 45 kWh
- Taajuus:
- 50 Hz
- Eristepaksuus:
- 50 mm
- Nimellisteho:
- 250 kW (339,91 hv)
- Teräslevyn paksuus (maks.):
- 2 mm
- Varusteet:
- valaistus
Tarjouksen tiedot
- Listaustunnus:
- A19572531
- Päivitetty viimeksi:
- 07.10.2025
Kuvaus
* Ilmanvalmistusyksikkö:
Ilmanvalmistusyksikkö on kiertoilmajärjestelmä, joka toimittaa suodatettua raitista ilmaa ohjaamoon ja poistaa käytetyn ilman maalausprosessin aikana. Se lämmittää ilman 60 °C:seen, sekoittaa käytetyn ilman automaattisen moniluukkujärjestelmän kautta 10 % raittiin ilman kanssa ja lämmittää ilman uudelleen ennen kuin se johdetaan takaisin ohjaamoon. Ilma lämmitetään polttimen ja lämmönvaihtimen avulla, jotka molemmat on valmistettu korkealaatuisesta 304-ruostumattomasta teräksestä ja sijoitettu raitisilmayksikköön. Maalauksen aikana ilma suodatetaan kahdesti (etu- ja kattosuodattimen kautta), ennen kuin se päätyy ohjaamoon. Saastunut ilma suodatetaan myös kahdesti (sisääntulo- ja poistoilmansuodatin), ennen kuin se poistuu poistoilmayksiköstä. Ilmanvalmistusyksiköt on eristetty kuten sivuseinät, lämpöhäviöiden minimoimiseksi, ja kannet on varustettu kumitiivisteillä estämään mahdollisia tärinöitä ja melua. Poistoilmaa säädetään poistokanavan läpällä, joka auttaa ohjaamon sisäpaineen hallinnassa.
*OHJAAMON TOIMINTAPERIAATTEET:
Kabinetissa tapahtuvat prosessit ohjataan ohjauspaneelista, joka hallitsee seuraavia vaiheita:
*MAALAUSPROSESSI:
Maalauksen aikana 100 % raitista ilmaa imetään ulkoa ja johdetaan ensin etusuodattimen läpi, minkä jälkeen se pääsee jakotilaan ulkolämpötilassa. Sen jälkeen ilma poistuu imuyksikön kautta. Lattiasuodatin (väripysäytys) kerää maalihiukkaset, ja ilma siirtyy viimeisiin poistoilmansuodattimiin ennen kuin se vapautetaan.
*HÖYRYSTYSPROSESSI:
Maalauksen jälkeen ohjaamo jatkaa toimintaansa noin 15 minuuttia poistaakseen jäljellä olevat liuottimet ja ohenteet. Tänä aikana ohjaamoon kiertää raitista ulkoilmaa.
*KUIVAUSPROSESSI:
Tässä vaiheessa 80 % ohjaamon läpi kulkevasta ilmasta lämmitetään 60 °C:seen ja johdetaan jakotilan kautta ohjaamoon. Koska noin 20 % liuottimista vapautuu kuivauksen aikana, poistetaan liuottimet samalla ilmalla. Teollisuusmaalit kuivataan tyypillisesti 60 °C:ssa, mutta ohjaamon lämpötila voidaan tarvittaessa säätää ohjauspaneelista.
Dodpfewzl Hxjx Acwscn
*JÄÄHDYTYSPROSESSI:
30 minuutin kuivausprosessin jälkeen kela deaktivoidaan ohjauspaneelista, pneumaattinen läppä sulkeutuu ja poistoyksikkö käynnistyy uudelleen. Viiden minuutin jäähdytysvaiheen aikana ohjaamossa kiertää raitista ilmaa ulkoa, jonka jälkeen järjestelmä sammuu automaattisesti.
SÄHKÖ- JA ELEKTRONIIKKAVARUSTUS:
Nämä ohjauspaneelit hallitsevat ohjaamossa olevien koneiden ja laitteiden toimintoja sekä käyttöä. Ohjauspaneeli on valmistettu kestävästä sinkitystä pellistä ja teräsprofiileista, ja se on kokonaan suljettu pölyltä ja kosteudelta suojaamiseksi.
Sähkölaitteet ja ohjauskeskus:
• Ohjauskeskus sisältää tarvittavat komponentit kuten kontaktikatkaisijat, sulakkeet, merkkivalot, lämpöreleet, kontaktorit ja liittimet.
• Lämpöä kestävät kaapelit on valittu komento- ja ohjauskaapelointiin ohjauspaneelin sekä moottorien tai muiden sähkölaitteiden välille.
• Sähköjohtimet on suunniteltu siten, että ohjaamon siirto tarvittaessa on mahdollista.
• Käyttölaitteet toimivat 380 V 50 Hz, kun taas ohjauslaitteet käyttävät 220 V jännitettä.
Mainos käännettiin automaattisesti ja käännösvirheet ovat mahdollisia.
Ilmanvalmistusyksikkö on kiertoilmajärjestelmä, joka toimittaa suodatettua raitista ilmaa ohjaamoon ja poistaa käytetyn ilman maalausprosessin aikana. Se lämmittää ilman 60 °C:seen, sekoittaa käytetyn ilman automaattisen moniluukkujärjestelmän kautta 10 % raittiin ilman kanssa ja lämmittää ilman uudelleen ennen kuin se johdetaan takaisin ohjaamoon. Ilma lämmitetään polttimen ja lämmönvaihtimen avulla, jotka molemmat on valmistettu korkealaatuisesta 304-ruostumattomasta teräksestä ja sijoitettu raitisilmayksikköön. Maalauksen aikana ilma suodatetaan kahdesti (etu- ja kattosuodattimen kautta), ennen kuin se päätyy ohjaamoon. Saastunut ilma suodatetaan myös kahdesti (sisääntulo- ja poistoilmansuodatin), ennen kuin se poistuu poistoilmayksiköstä. Ilmanvalmistusyksiköt on eristetty kuten sivuseinät, lämpöhäviöiden minimoimiseksi, ja kannet on varustettu kumitiivisteillä estämään mahdollisia tärinöitä ja melua. Poistoilmaa säädetään poistokanavan läpällä, joka auttaa ohjaamon sisäpaineen hallinnassa.
*OHJAAMON TOIMINTAPERIAATTEET:
Kabinetissa tapahtuvat prosessit ohjataan ohjauspaneelista, joka hallitsee seuraavia vaiheita:
*MAALAUSPROSESSI:
Maalauksen aikana 100 % raitista ilmaa imetään ulkoa ja johdetaan ensin etusuodattimen läpi, minkä jälkeen se pääsee jakotilaan ulkolämpötilassa. Sen jälkeen ilma poistuu imuyksikön kautta. Lattiasuodatin (väripysäytys) kerää maalihiukkaset, ja ilma siirtyy viimeisiin poistoilmansuodattimiin ennen kuin se vapautetaan.
*HÖYRYSTYSPROSESSI:
Maalauksen jälkeen ohjaamo jatkaa toimintaansa noin 15 minuuttia poistaakseen jäljellä olevat liuottimet ja ohenteet. Tänä aikana ohjaamoon kiertää raitista ulkoilmaa.
*KUIVAUSPROSESSI:
Tässä vaiheessa 80 % ohjaamon läpi kulkevasta ilmasta lämmitetään 60 °C:seen ja johdetaan jakotilan kautta ohjaamoon. Koska noin 20 % liuottimista vapautuu kuivauksen aikana, poistetaan liuottimet samalla ilmalla. Teollisuusmaalit kuivataan tyypillisesti 60 °C:ssa, mutta ohjaamon lämpötila voidaan tarvittaessa säätää ohjauspaneelista.
Dodpfewzl Hxjx Acwscn
*JÄÄHDYTYSPROSESSI:
30 minuutin kuivausprosessin jälkeen kela deaktivoidaan ohjauspaneelista, pneumaattinen läppä sulkeutuu ja poistoyksikkö käynnistyy uudelleen. Viiden minuutin jäähdytysvaiheen aikana ohjaamossa kiertää raitista ilmaa ulkoa, jonka jälkeen järjestelmä sammuu automaattisesti.
SÄHKÖ- JA ELEKTRONIIKKAVARUSTUS:
Nämä ohjauspaneelit hallitsevat ohjaamossa olevien koneiden ja laitteiden toimintoja sekä käyttöä. Ohjauspaneeli on valmistettu kestävästä sinkitystä pellistä ja teräsprofiileista, ja se on kokonaan suljettu pölyltä ja kosteudelta suojaamiseksi.
Sähkölaitteet ja ohjauskeskus:
• Ohjauskeskus sisältää tarvittavat komponentit kuten kontaktikatkaisijat, sulakkeet, merkkivalot, lämpöreleet, kontaktorit ja liittimet.
• Lämpöä kestävät kaapelit on valittu komento- ja ohjauskaapelointiin ohjauspaneelin sekä moottorien tai muiden sähkölaitteiden välille.
• Sähköjohtimet on suunniteltu siten, että ohjaamon siirto tarvittaessa on mahdollista.
• Käyttölaitteet toimivat 380 V 50 Hz, kun taas ohjauslaitteet käyttävät 220 V jännitettä.
Mainos käännettiin automaattisesti ja käännösvirheet ovat mahdollisia.
ASIAKIRJAT
19572531-01.pdf (PDF)Toimittaja
Huomautus: Rekisteröidy ilmaiseksi tai kirjaudu sisään, saadaksesi kaikki tiedot.
Rekisteröity alkaen:: 2025
Lähetä pyyntö
Puhelin & Faksi
+49 176 7... ilmoitukset
Ilmoituksesi on poistettu onnistuneesti
Tapahtui virhe